Działania odpłatne

Działania odpłatne realizowane są we Wrocławiu:

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Interwencji Kryzysowej

ul. Traugutta 119/1
50-419 Wrocław

tel/fax: (71) 349 15 56
email: wroclaw@karan.pl

NIP: 796-13-67-490
REGON: 040020655-00075

Numer KRS: 0000011861
Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

 


Cennik Wizyt


• Wizyta psychiatryczna – 270 zł

• Wizyta receptowa – 90 zł

• Psychoterapia – 180 zł czas spotkania 50 min

• Interwencja kryzysowa – 180 zł czas spotkania 50 min

• Poradnictwo Rodzinne – 220 zł czas spotkania 90 min

• Terapia rodzinna
wizyta diagnostyczna – 300 zł czas spotkania 50 min.
sesja rodzinna – 250 zł czas spotkania 90 min.

• Terapia par
wizyta diagnostyczna – 300 zł czas spotkania 50 min.
sesja terapeutyczna – 250 zł czas spotkania 90 min.

• Psychoterapia grupowa
konsultacja na grupę – 180 zł czas spotkania 30 min.
sesja grupowa – 150 zł czas spotkania 90 min.

• Wykonanie testu diagnostycznego DIVA – 320 zł czas spotkania 1,5 h.

• Wystawienie zaświadczenia – 30 zł


Rejestracja telefoniczna (727 577 520) lub osobista

od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 14:00


UWAGA: Obowiązuje WYŁĄCZNIE płatność bezgotówkowa.

Płatność kartą w placówce lub przedpłata na konto dwa dni robocze przed terminem wizyty.

Konto do wpłat za wizyty: ING Bank Śląski 60 1050 1012 1000 0090 8132 2175

W tytule przelewu należy podać swoje nazwisko oraz datę i godzinę wizyty.

Potwierdzenie wpłaty należy przesłać na maila:

rejestracja.wroclaw@karan.pl

Odwołanie wizyty należy dokonać max. do 48 h przed jej terminem.


UWAGA WAŻNE INFORMACJE

• Pacjent ustala z personelem Rejestracji lub osobą świadczącą usługę medyczną termin realizacji świadczenia, dokonując wyboru spośród zaproponowanych terminów.

• W przypadku braku możliwości zgłoszenia się w ustalonym terminie pacjent zobowiązany jest do poinformowania placówki nie później niż 48 godzin przed umówionym terminem realizacji świadczenia. Wówczas istnieje możliwość zmiany planowanego terminu świadczenia na inny zaproponowany przez placówkę.    W przeciwnym razie zarezerwowany przez pacjenta termin ulega wykreśleniu. Jeżeli pacjent nie skorzysta z zakupionych wcześniej usług w zaproponowanym terminie, ani nie poinformuje o swojej nieobecności we wskazanym 2 terminie, dokonana wpłata nie podlega zwrotowi.

• W przypadku braku możliwości odbycia przez pacjenta świadczenia w ustalonym terminie z uwagi na stan jego zdrowia uniemożliwiający skorzystanie z wykupionej wcześniej usługi, dokonana wpłata za niewykorzystane świadczenie jest każdorazowo zwracana, po przedłożeniu pisemnego zaświadczenia od lekarza wskazującego okoliczności uniemożliwiające realizację usługi.


„Regulamin porządkowy wizyt odpłatnych” Pobierz

Skip to content