Działania odpłatne
Działania odpłatne realizowane są we Wrocławiu:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Interwencji Kryzysowej
ul. Traugutta 119/1
50-419 Wrocław
tel/fax: (71) 349 15 56
email: wroclaw@karan.pl
www.karan.wroc.pl
NIP: 796-13-67-490
REGON: 040020655-00075
Numer KRS: 0000011861
Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Cennik Wizyt
• Wizyta psychiatryczna – 270 zł
• Wizyta receptowa – 90 zł
• Psychoterapia – 180 zł czas spotkania 50 min
• Interwencja kryzysowa – 180 zł czas spotkania 50 min
• Poradnictwo Rodzinne – 220 zł czas spotkania 90 min
• Terapia rodzinna
wizyta diagnostyczna – 300 zł czas spotkania 50 min.
sesja rodzinna – 250 zł czas spotkania 90 min.
• Terapia par
wizyta diagnostyczna – 300 zł czas spotkania 50 min.
sesja terapeutyczna – 250 zł czas spotkania 90 min.
• Psychoterapia grupowa
konsultacja na grupę – 180 zł czas spotkania 30 min.
sesja grupowa – 150 zł czas spotkania 90 min.
• Wykonanie testu diagnostycznego DIVA – 320 zł czas spotkania 1,5 h.
• Wystawienie zaświadczenia – 30 zł
Rejestracja telefoniczna (727 577 520) lub osobista
od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 14:00
UWAGA: Obowiązuje WYŁĄCZNIE płatność bezgotówkowa.
Płatność kartą w placówce lub przedpłata na konto dwa dni robocze przed terminem wizyty.
Konto do wpłat za wizyty: ING Bank Śląski 60 1050 1012 1000 0090 8132 2175
W tytule przelewu należy podać swoje nazwisko oraz datę i godzinę wizyty.
Potwierdzenie wpłaty należy przesłać na maila:
rejestracja.wroclaw@karan.pl
Odwołanie wizyty należy dokonać max. do 48 h przed jej terminem.
UWAGA WAŻNE INFORMACJE
• Pacjent ustala z personelem Rejestracji lub osobą świadczącą usługę medyczną termin realizacji świadczenia, dokonując wyboru spośród zaproponowanych terminów.
• W przypadku braku możliwości zgłoszenia się w ustalonym terminie pacjent zobowiązany jest do poinformowania placówki nie później niż 48 godzin przed umówionym terminem realizacji świadczenia. Wówczas istnieje możliwość zmiany planowanego terminu świadczenia na inny zaproponowany przez placówkę. W przeciwnym razie zarezerwowany przez pacjenta termin ulega wykreśleniu. Jeżeli pacjent nie skorzysta z zakupionych wcześniej usług w zaproponowanym terminie, ani nie poinformuje o swojej nieobecności we wskazanym 2 terminie, dokonana wpłata nie podlega zwrotowi.
• W przypadku braku możliwości odbycia przez pacjenta świadczenia w ustalonym terminie z uwagi na stan jego zdrowia uniemożliwiający skorzystanie z wykupionej wcześniej usługi, dokonana wpłata za niewykorzystane świadczenie jest każdorazowo zwracana, po przedłożeniu pisemnego zaświadczenia od lekarza wskazującego okoliczności uniemożliwiające realizację usługi.